vivalaharaldsby.blogg.se

Vi är ett par från Österbotten som på sommaren 2013 bestämde oss för att flytta till Åland i behov av miljöombyte.. ett litet äventyr. Tanken var att vi skulle stanna 1 år, men det ser ut att bli på obestämd tid. För att ni där hemma skall ha en aning om hur våran vardag ser ut här på kobben så kommer det att finnas inlägg och bilder som ni kan kika på.

Hoppas hoppas...

Publicerad 2013-09-13 17:44:00 i Allmänt,

.. att min Morris kommer tillbaka.. Även om det är fredagen den 13:e känner jag att det lika fort kan vara en lyckodag. Galen som jag är så tror jag ju på att vissa människor har ett 6:e sinne...och nu har jag fått kontakt med en person som kan "tala" till djur. Hon råkar till och med bo i närheten. Nu går jag bara och väntar och hoppas. Känner mej helt passiv och olycklig utan min Morris. Tänk att en liten katt kan ha så stor inverkan på livet. Han är verkligen speciell för mej.

Kommentarer

Postat av: tessa

Publicerad 2013-09-13 19:24:34

Hoppas an dyker upp snart!!<3

Svar: jaaa..ja hoppas he :/ min lilla ögonsten..
vivalaharaldsby.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela