vivalaharaldsby.blogg.se

Vi är ett par från Österbotten som på sommaren 2013 bestämde oss för att flytta till Åland i behov av miljöombyte.. ett litet äventyr. Tanken var att vi skulle stanna 1 år, men det ser ut att bli på obestämd tid. För att ni där hemma skall ha en aning om hur våran vardag ser ut här på kobben så kommer det att finnas inlägg och bilder som ni kan kika på.

Helt slut

Publicerad 2013-09-19 18:56:38 i Allmänt,

klockan är runt 20 och jag skulle kunna tänka mej att gå och lägga mej.. jobba hela dagen igår och i dag har jag faktist haft halv dag. Hittills har det gått riktigt bra och jag trivs jätte bra. Hoppas det fortsätter så. Har heldag imorgon igen. Nu är det bara Morris som saknas så att jag kan få lite ro i kroppen.
Igår fick jag tips om att någon hade sett en katt som liknade på Morris, i Godby! Det betyder att han har i sånna fall tagit sej över bron...? Hmm.. Vi var i varje fall och ropa på han där i närheten men ingen Morris. Vi var också och hälsade på hos en av mina kusiner som bor här. Hörde också idag att en gul katt blivit överkörd ca. 4 km från oss. Men jag tycker att dom skulle ha tagit kontakt om det var Morris eftersom att han har halsband..
Nå, ja hoppas nog fortfarande att min lilla vän kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela