vivalaharaldsby.blogg.se

Vi är ett par från Österbotten som på sommaren 2013 bestämde oss för att flytta till Åland i behov av miljöombyte.. ett litet äventyr. Tanken var att vi skulle stanna 1 år, men det ser ut att bli på obestämd tid. För att ni där hemma skall ha en aning om hur våran vardag ser ut här på kobben så kommer det att finnas inlägg och bilder som ni kan kika på.

Laddat batterierna

Publicerad 2013-10-10 20:36:19 i Allmänt,

Nu har jag haft två lediga dagar och verkligen vilat och gjort bara det jag haft lust med. Det har regnat båda dagarna men rätt så varmt ändå. Idag ville jag överraska min man så jag gjorde hans absoluta favorit dessert, chokladfondant. Jag har aldrig provat på den förut men det blev bra. Jag fick 10 poäng och han gemförde den med den han fick på Bora bora så jag är nöjd :)

Efter den här godbiten var det bra med en promenad runt Godby.
Lite myspys har jag inhandlat också så här till hösten. Det blir alltid något extra när man åker in till Sparhallen.




Kommentarer

Postat av: annika mece

Publicerad 2013-10-11 14:01:02

bara så du vet jag håller koll på dig ;)
trevlig helg :)

Svar: Haha! trevligt! ;) ha en bra helg du me! :D
vivalaharaldsby.blogg.se

Postat av: Mia

Publicerad 2013-10-15 18:09:04

Mums, såg ju hur god ut som helst! Recept tack! :)

Svar: jo de va de.. Googla på choklad fondant.. ;)
vivalaharaldsby.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela