vivalaharaldsby.blogg.se

Vi är ett par från Österbotten som på sommaren 2013 bestämde oss för att flytta till Åland i behov av miljöombyte.. ett litet äventyr. Tanken var att vi skulle stanna 1 år, men det ser ut att bli på obestämd tid. För att ni där hemma skall ha en aning om hur våran vardag ser ut här på kobben så kommer det att finnas inlägg och bilder som ni kan kika på.

För mycke fritid

Publicerad 2013-11-04 21:04:03 i Allmänt,

Och nu var det måndag igen, tycker det är bara måndagar och fredagar. I lördags jobbade jag heldag och efter det åkte jag ut till Hulta ,där Krister redan var, på halloween fest. God mat och trevligt sällskap.
Och nu är jag ledig fram till onsdag, så idag har jag tagit dagen som den kommit.

Och när husse är borta dansar katten på bordet ;)
Begav mej ut med tankarna på en kortare länk för att tanka lite D-vitamin, men det blev 10 km i det fina vädret. Fötterna bara gick av sig själv så det var bara att passa på.
Har idag också bokat tid för Atlasprofilax i Norrtelje. Vi ska passa på den 6:e December så att Krister har passligt också. Det blir spännande.
Beställde en bok med jultidningarna, som vi fick i söndags, som jag redan börjat titta genom.

Mycket intressant att läsa om hur mycket maten påverkar vårt mående. Blev genast inspirerad och inhandlade lite goda nyttigheter. Så det här med att ha mycke fritid kan bli dyrt.. måste prioritera lite ;)


Den här bilden tog jag redan kl.16 idag.. dagarna är så korta nu, och kortare blir dom :/

Kommentarer

Postat av: Trolle

Publicerad 2013-11-04 21:35:07

Nu har jag riktigt drygt... <3

Svar: Kom och häls på!! ;) <3
vivalaharaldsby.blogg.se

Postat av: stina

Publicerad 2013-11-06 08:12:24

Man blir glad över att läsa din blogg.Jag mår bra ,då du mår bra.

Svar: Va roligt! Det blir roligare för mej att skriva när jag vet att ni läser :) <3
vivalaharaldsby.blogg.se

Postat av: tessa

Publicerad 2013-11-06 20:14:02

Den boken ha ja fått av dej för några år sen! Den e jätte bra!:-):-) puss å kram!

Svar: e de så?? :D haha! de har ja inget minne av.. nå nu ha ja köpt den åt mej själv å :P den e faktiskt inspirerande :) Puss&Kram
vivalaharaldsby.blogg.se

Postat av: Carola

Publicerad 2013-11-09 19:53:01

Vilken idyllisk omgivning ni bor i, man blir ju rikti avis ;(.

Svar: he e no faktiskt rogivande.. här mår vi bra :)
vivalaharaldsby.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela